ponedeljek, 8. september 2008

Ponedeljek

Itak, da je danes nor dan.

Dan, ko sem se učila!
Dan, ko sem izvedela, da se je mulo na poti s poroke s 180 km/h in 1,6 alkohola v krvi razsul. Če ne bi bil tako bogi, ko je prišel, bi ga pritisnila okrog ušes.
In je dan, ko mi zvoni telefon in najprej 5 minut poslušam smeh, potem pa le slišim prošnjo, naj ju pridem iskat. Preveč alkohola v ponedeljek zvečer. Ajajajajaj. :)
Ponedeljek - neprecenljiv dan.


5 komentarji:

Nihljaj 9. september 2008 ob 11:50  

Čakaj malo - 180 km/h in je še cel? :/

Sicer pa ne znam opisati kakšna groza me popade ob pijanih ljudeh za volanom. Grrr!

Pridna, da se učiš ;) Kaj pa?

Bimmer Girl 9. september 2008 ob 20:50  

Omg za nesrečo in lol za atija in mamo :)

Izgubljena. 9. september 2008 ob 22:18  

Ahahaha :) Ah, tudi starši si lahko včasih privoščijo... Vsaj nista šla za volan... In se razbila pri 180... :/

Bonny 10. september 2008 ob 10:18  

Ojej, 180? Kdo?

Katja 10. september 2008 ob 10:23  

@N: Ja, cel. No, skoraj. :) Ja, točno tako. Js vedno pizdim, če pijani ljudje vozijo. Ztao sem pa rekla, da bi ga pošteno oklofutala.
Učim se pa ... vsega po malo. :)

@BG: Ja, sej. :)

@V: Ker nista bla sposobna. Hahaha. Še zdaj se smejim, ko se spomnim ...

@B: Po moje ne poznaš. Poba je mel več sreče kot pameti. Zagotovo.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP