ponedeljek, 22. september 2008

Presežki - takšni in drugačni

Ponedeljek je zame vedno čuden dan. Ampak res. Lahko rečem - meni ne preveč naklonjen dan. Ker sem ob ponedeljkih slabe volje. Ker me ob ponedeljkih kregajo v službi. Ker je slabo vreme. Ker ... Eh ...

Pa je pravzaprav za mano precej lep vikend. Lep sicer ni preveč primerna izbira besede. Bolj pester. Kaj je vredno omembe? Ne vem. Mogoče to, da sme prvič delala na volitvah. In da moj kandidat ni bil izvoljen. Kar me jezi/žalosti/vsegapomalem. Ker sem upala na boljši rezultat. Vsekakor. In presežek volitev? Izidi strank? Nope. Na lističih v našem kraju je bil napisan naš naslov. Dejansko sta dva osebka prišla volit k nam domov. Tudi to je mogoče. Očitno. Verjamem, da smo pomembna familija (NOT!), ampak da se je na lističe in vse dokumente vpisala ravno naša hišna številka ... Nimam komentarja.

Presežki. Presežki. Presežki.
Jih ni.
Ali pa niso vredni omembe.

5 komentarji:

Bimmer Girl 22. september 2008 ob 21:50  

Ponedeljki grejo meni grozno na živce! Ponavadi rabim cel dan, da pridem k sebi od vikenda :) Teden se začne komaj v torek, tak ta prav, za kej delat, v ponedeljek se glih pripraviš, nedelja je itak klasa zase :P

Da so k vam domov prišli volit?! Loooooool :))))))))

Ana 23. september 2008 ob 07:55  

Kakšen lapsus, da je bila na lističu vaša številka.

Drugače, pa dobro, da je danes že torek.

Volitve so pač volitve, sej ne vem kaj naj rečem, iz pogovorov pa sem izvedela, da je mnogo folka pahorčka preprosto volilo zato ker je lep. Halooo, ne moram vejeti, da se odločijo na podlagi tega, neglede na vse ostalo. Bedarija!

Bimmer Girl 23. september 2008 ob 09:14  

@ana: Hmmm, ko bi bil VSAJ lep ...

Ana 23. september 2008 ob 12:42  

@bimmer girl: Couldn't agree more! :)

@Katja: Ta z vašo hišno številko pa zmaga :)))

Katja 23. september 2008 ob 17:05  

Samo prikimavam. hahaha, pa se še zdej smejim, ko se spomnim ... hahaha ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP