ponedeljek, 15. september 2008

Idealna žena

Včeraj je imela moja stara mama rojstni dan. No, praznovala je rojstni dan. Kupili smo ji mobitel. O tem bom zagotovo še poročala. :) Ampak to ni bistvo ...

V soboto me je klicala, če bi ji lahko prišla pomagat pri pripravah za praznovanje. Seveda. Saj grem vedno. Včeraj sem bila prvič uradno sama, ker je sestra na poročnem potovanju. Pridem tja 2 uri pred gosti in me skoraj kap. Nič pripravljeno. Tako sem dala vse moje zmožnosti na ON in se lotila dela. Istočasno sem delala zrezke, obračala piščanca, rezala paradižnike, kruh in kazala mami, kako naj naredi pogrinjke. Posledično sem uničila moja najljubše hlače. jebemti. Ko so prišli ostali, sem bila že močno utrujena in nejevoljna. Ampak ok. Mi je uspelo. Vse znosim na mizo ... prijazno strežem, se smehljam ... Sej mi ni bilo nič hudega. Potem se lotim pomivanja posode. Narežem in naložim pecivo. Skuham kavo. Se usedem. Mama pomigne, da sedaj bi bil pa čas za narezek. Jebemti. Naredim še to. Potem premišljujem, da bi bilo najbolje, da po hitrm postopku grem domov. Že hočem reči, da grem ... jebemti. Pridejo še eni. jebemti. Te postrežem na hitro. Aperitiv. Doložim narezek, zamenjam kruh. Adijo.

Načeloma nimam nič proti, če imam takole kaj za početi, ker je to precej bolje, kot da sedim in samo jem. Tako sem vsaj koristna. No, počasi pa mi gre že na živce, da mi folk govori, da je lahko srečen tisti, ki se bo poročil z mano. Pridna. Otroci bodo pa sploh imeli srečo. Ko sem na poroki, po poroki in še včeraj slišala vsaj 6x od različnih oseb (ki niso vedele druga za drugo, razen če je bila zarota proti meni), sem začela resno razmišljati. Kaj šteje? To, da znam par stvari skuhat? To, da včasih pomgam? To, da imam rada otroke? Poznam vsaj 100 punc, ki so bolj pridne, bolj sposobne in znajo več od mene.

In sem prišla do ugotovitve. Oziroma do dveh ugotovitev. Do treh.
  1. To mi rečejo tisti, ki mislijo, da sem idealna, pa nisem. Verjetno sem ob pravem času na pravem mestu.
  2. To mi rečejo tisti, ki mislijo, da bodo na ta način izvedeli, če imam koga. Zakaj se skrivnostno smehljam in zakaj nikoli nič ne povem. No, ne bodo. ko se bom odločila, da je to to, bom osebka tudi predstavila. Pika.
  3. Tisti, ki mislijo, da so mi všeč pa bi radi povedali, da jaz njim nisem. Haha.
Res je. Danes se smilim sama sebi. Pač vremensko razpoloženje. Primerno ponedeljku. Pa se moram zato malo pritoževat in hvalit naenkrat. Danes sem čudna. Oooo jaaaa.

8 komentarji:

Ana 15. september 2008 ob 18:04  

ups, pa si se kr razhudila (jebemti)

sicer pa, so še hujše stvari

zdej iz previdnosti ne bom rekla, da si pridna

sicer pa lahko del tega posta copy/paste v moj blog, saj vsebina do neke mere velja tudi zame

Anonimni 15. september 2008 ob 20:00  

Mimogrede ... ti je bilo vsaj malo jasno, kdo te je danes vlekel za rokav? ;) Če še ne veš, sem kar znana po napadanju ljudi iz zasede. ;)

M. 15. september 2008 ob 21:12  

Vredi. Zdaj se morava samo še enkrat srečat. :) Aja, oktober je že pred vrati. Kofe non-stop. ;)

Bonny 15. september 2008 ob 21:54  

Uuuuu, M. je nardila izpit! I knew it! Kavo tud mene častiš:P!

Nihljaj 15. september 2008 ob 22:02  

Joj, Katja, tole te bo razjezilo, ampak ko berem tvoje zapise, si res nonstop mislim, da si res prekleto pridna. Skoraj preveč. Daj se vsedi, zadihaj, ne streži toliko drugim, pusti, da oni tebi ;)

Sem pa jaz čisto druge sorte - precej komot, nikoli pretirano pomagajoča, prej tista, ki sedi in čaka, da ostali naredijo. Ja, ja, mama nori, ampak hej, pač ne opazim toliko zadev, ki naj bi se postorile. Saj lahko počakajo. Kdo bo pa vmes užival? In ona reče: ''Kdo bo pa delal?'' Vsega po malem, malo dela in malo počitka, nikamor se ne mudi :)

p.s.: V resnici nisem tako zelo lena haha. Samo malo :)

Katja 16. september 2008 ob 07:57  

Ups, težave s komentarji. Torej:

@A: Jaaa, se strinjam. Imaš dovoljenje, da kopiraš od mene. :)

@K: Sam res, nalednjič greva na kavo. :)

@N: Hmmm, ne bi rekla, da se blazno pridna. V resnici se hvalim, da nimam slabe vesti, ker 1000 stvari ne nardim pa bi jih mogla. Po moje je stvar v tem. :) S tvojim načinom razmišljanja se zagotovo pride dlje kot z mojim. :)

Evie 16. september 2008 ob 10:43  

Opcija 4. je še, da bi radi kej od tebe ;)

In pohvaljena za vse jebeMti vložke v postu :rofl: Meni tako ljuba beseda :)

Unknown 16. september 2008 ob 22:03  

Pa od kod ste se punce navadle govort in celo pisat to besedo na j.....???
Grdo, zelo grdo.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP