torek, 16. september 2008

Idealna žena (drugič)

Prav zanimivo, kako je včerajšnja večerna debata nanesla ravno na poroko, iskanje idelanega partnerja in te zadeve. Predvidevam, da moj sogovornik ni bral mojega zapisa oziroma sem prepričana v to. No, in potem nasprotovanja (kot vedno). Tokrat sicer zgolj v parih točkah.


1. Oseba pravi, da si v razmerju in se po določenem času odločiš, da je to to in potem se odločiš tudi za nekatere spremembe. -> Jaz seveda nasprotujem. In se sklicujem na čustva. Jojmene, kako žensko. In vztrajam, da v primeru, ko imaš nekoga rad, ga imaš rad ves čas in si se ves čas pripravljen prilgajati (in obratno, vse v mejah normale) in to ni stvar odločitve.
2. Ženska spada v kuhinjo, pere in lika. -> Je fino, če ta opravila opravljata skupaj. -> Se strinjava.
3. In potem vprašanje. Kaj išče ta oseba? Ve, ampak to ne obstaja. In kaj iščem jaz? Pri teh letih bi že lahko vedela. :) Tudi o tem imam teorijo. :)

Ugotavljam, da sem na dobri poti do opisa idealne žene, idelanega razmerja. Naslednjič bo šla tema o idelanem moškem. Potem naredim povzetek. Že sedaj vem, kaj bom dobila.



Pravljico.


6 komentarji:

Izgubljena. 16. september 2008 ob 18:42  

Idealna ženska, idealen moški, idealna zveza... Take debate gredo lahko v neskončnost! - in to je super :). Večno razglabljanje o tem kaj je idealno in potem ugotovitev, da je idealno relativno in zelo subjektivno, ampak to nas vseeno ne bo zaustavilo pri prepirih o idealnosti :).

Ja... Čakamo tvoj opis idealnega moškega!

Ana 16. september 2008 ob 21:22  
Avtor je odstranil ta komentar.
Ana 16. september 2008 ob 21:24  

Hm, jest pa mislim, da se vseeno moras tut malo odlocit. Ker ce se na eni stopnji ne odlocis, potem skos nekaj isces. In tudi ce se odlocis, se ne pomeni, da odlocitve ne spremenis, ko srecas nekoga, za katerega po tehtnem premisleku se vedno mislis, da je boljsi od tistega, kar imas. Samo ce se odlocis, potem si se po moje za zvezo bolj pripravljen potrudit tudi takrat, ko gre kaj narobe oz. ni vse z rozicami postlano. Ker vcasih se je pac treba na zalost tut mal trudit :) Jaz sem se ze zdavnaj odlocila, ampak to se ne pomeni, da ne vidim vec dobrih in zelo dobrih tipov okoli sebe :D

Bimmer Girl 16. september 2008 ob 22:13  

Mogoče pa se odločiš nezavedno ... Ne da si kar en dan rečeš: "No, to je to. Danes sem se odločil blablabla ..." To pač pride samo :)

Idealna ženska ne obstaja. Idealni moški tudi ne. Idealno razmerje tudi ne. Seveda je pa pojem idealen zelo relativen, kot je rekla že Vađajna - kar je idealno zame, ni nujno, da je tudi zate. Je pa fajn, da se najdeta dva, katerima se zdijo idealne iste stvari ;) In potem je tu idealno razmerje, hehe :)

@ana: O jaaa :) Itak, da jih vseeno vidiš, sej si ženska :) Sploh pomlad je ponavadi huda, ko se ti zdi, da jih je vedno več :)))

Nihljaj 17. september 2008 ob 11:14  

Moja moška polovica tudi bluzi o odločitvah, o tem, da se je on odločil, da bova skupaj - jaz seveda nasprotujem, jaz se ne odločam, ampak čutim. Toda, ko pride do krize, v resnici vidiš, da je vse stvar odločitve - ko gre nekaj narobe, ko izgubiš nadzor, ko se skregaš, ko ne veš kaj bi (in zagotovo nekoč prideš do tega), takrat bi lahko na podlagi čustev vse zabrisal v steno. Njega, naju, vse, ne čutim ljubezni, jezna sem, razočarana, žalostna. Zato je pomembno, da se takrat odločim, da bova nadaljevala, boljše, lepše, ampak bova. In do tega preko čustev ne moreš. Lahko samo z razumom. Čustva zaplavajo šele, ko je svet razuma urejen ;)

Idealni moški, ja. Jaz si idealnega sicer ne želim, ker niti ne vem, kakšen naj bi bil, ampak če ostanem ob tem, ki mi dela družbo zdaj, sem zmagala :) Idealen gor ali dol. Moj je, to je vse, kar me drži zraven :)

Bimmer Girl 17. september 2008 ob 21:55  

@n: Pravijo, da lahko sovražiš le tiste ljudi, ki jih ljubiš (ali imaš rad), tako da tudi pri prepiru, ko si jezna, ga imaš še vedno rada ;)

Svet čustev in razuma je vsekakor prepleten. Poskušamo ju ločiti, vendar eden brez drugega ne moreta. Mislim, da vedno prideta v paketu ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP