sreda, 5. november 2008

Pravljica o relaciji Ljubljana-Domžale

Nekega sončnega (jebemti, pa so rekli, da bo dež) dne sta se dve punci po sila naporenem dnevu odpravili proti domu ...

Jap, Ano sem danes zvlekla (predčasno) iz službe, ker se mi je zdelo, da bi mi družba prišla prav. Če sem sama (no, seveda je bil z menoj tudi Krištof, ampak ga je Bonny danes tako utrudila, da je ves čas spal) na vlaku, je pa res bedno. In jaz danes nisem bedne volje. Danes sem hiperaktivne volje. In Ana je pač mogla it eno uro prej iz službe. Nimaš kaj - tako pride. :)

Očitno je teden solidarnosti, kar se pozna tudi pri ceni vozovnice, ki je namesto 1,52€ stala 1,64€. Ana je bila zelo ponosna, ker je naredila dobro delo. Pridna Ana, pridna. :)
Dokaz:


Torej, sva šli na vlak:










Se peljali in peljali do prve postaje:


Do druge postaje:


Do tretje postaje:


Do četrte postaje (tole je Trzin - industrijska cona, če se slučajno ne vidi):


Do pete postaje:


Do šeste postaje:

In taraaaaaaaa:

Najinemu vlaku sva še pomahali v slovo in se s srebrno puščico odpeljali domov.
Dodatek: Slike so nastale s silnim naporom. Zadeva ni enostavna. Ljudje na vlaku pa so itak mislili, da delava reportažo za časopis. Posledično me je gospa sprevodnica opozorila naj ne pozabim dežnika. Citiram: "Gospodična, je vaš dežnik? No, samo toliko, da vas opomnim, ker se velikokrat zgodi, da ljudje pozabijo dežnik na vlaku ... bla bla bla." Haha, baš jo briga, če js pustim dežnik na vlaku ali pa ne (Karmen, seveda tvojega dežnika ne bi pustila kar tako samega samcatega na vlaku tujim ljudem).

In srečno sta prispeli domov ...

6 komentarji:

C. 5. november 2008 ob 20:21  

Hihi, italijanski komentar ... in ni moj! :) Pazi na moj modri Ford!

Ana 6. november 2008 ob 09:06  

hahaha,a tako je bilo?

po takem dogodku je kar dan lepši, jaz pa sem prišla posledično prekmalu domov, ker sem kao rekla da me sploh ne bo, pa brez tekočine za leče sem ostala, jao jao

pa še nekaj, glede NL, bom doma, sem doma razložila situacijo in zaplete, pa pravijo da je res bolje tako, jeeeesssssssssssssss
s problemov se od sedaj več ne ukvarjam, js sem dokončno odločena, samo drugi se morajo še sprijazniti s tem

Katja 6. november 2008 ob 11:38  

@T: Ciao Turi, e sono sloveniano, pejt dol z mojega bloga. :)

@C: Pazim, pazim. Brez skrbi.

@A: Točno tako. A sem se kaj zmotila? Ja, to pa jaz nisem kriva, da si brez tekočine za leče ... sej nisi nič rekla, da jo rabiš.
Juhu, sam da ne bom jaz kej kriva za NJ. ::)) Sej se bojo sprijaznili, je še čas. :)

PETRUŠKA 6. november 2008 ob 13:51  

Kok časa že nisem bla na vlaku...

Bonny 6. november 2008 ob 15:20  

Men se zdi, da ni bila samo Katja včeri hiperaktivna ... je bila tud Ana:P ...

Ana 7. november 2008 ob 07:14  

uf, za nl ne boš ti kriva, stanovanje so zrihtale, in potem jao izjava, da samo zaradi mene
heheh bedno, ni da bi govoril

za leče sem pa pozabila, ah, ta skleroza

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP