četrtek, 27. november 2008

Kratko in sladko

Teden gre proti koncu in lahko bi rekla, da je kratek. Vsak teden je kratek, če ostane nekaj stvari, ki bi morale biti narejene in seveda niso. Ampak ta teden je tudi teden priprav na decmeber. Takih priprav, da sem načeloma dobre volje. Zadnje čase sem malce hiperaktivna. Malce. Oziroma za moje razmere kar precej.

Odvečno energijo torej porabljam na različne načine. Delam, kar je nujno, sprotno. Ostalo gre drugam:
  • Ponedeljkov sneg. Če ne bi bilo tako zelo mrzlo, bi ostala cel dan zunaj.
  • Torkova delavnica kaligrafije, kamor sem zvlekla še Anjo in Bonny. Vedno sem si želela, da bi znala lepo pisati. Ampak pot do tja je še dolga. Polna dobrih živcev in mirne roke. In vaje!
  • FB. Zadnje čase preveč pozornosti posvečam dotični strani. Ma kaj, ko je tako zanimivo. Verjetno sem presegla vse rekorde, kar se tiče objavljanja komentarjev. Če bi šteli zraven še zasebna sporočila, sms-e itd., pa sigurno dobim zlato medaljo. No, moj primorski kolega je verjetno pred mano.
  • Sredina delavnica v enem izmed nakupovalnih središč v Lj. Že same priprave so bile zabavne. Moj "direktor" je 3x bolj hiperaktiven kot jaz v svoji najvišji fazi, tako da je bilo pestro. Zelo všečno. Zelo luštno. Zelo fino. In seveda tudi prvič in zadnjič. Škoda. :(
Nič. Sem rekla, da bom šla danes zgodaj spat. Ta teden spim povprečno 5-6 ur na noč, kar je zame precej malo. Premalo. Popoldne sem bila zato tako zelo zaspana, da bi spala kar za mizo. Pa nisem. Sem se šla potepat in je bilo takoj bolje. In zdaj gledam z velikimi očmi, ki gledajo stran od ure in sploh ne poslušajo notranjega glasu razuma, da je treba spat!


5 komentarji:

PETRUŠKA 28. november 2008 ob 08:57  

Upam, da še spiš=)
Jaz pa sem vesela tvojih komentarjev na FB, ker mi jih samo ti pošiljaš/pišeš. In grem vsaj zato tja pokukat, da vidim če si mi kaj novega napisala=)

Hiperaktivnost je zgleda v zraku in sega do planin=) Meni je tudi všeč!

Bodi lepo!

Katja 28. november 2008 ob 09:53  

Jap, sem kar dolgo spala. :) Ko sem tkole sama pred računalnikom, moram imet nek stik z zunanjim svetom in je tale FB idealna stvar. :) Pa še rada (preveč) govorim.

Lep pozdravček nazaj!

Izgubljena. 28. november 2008 ob 14:24  

Pa saj komentarji in sporočilca so pa ja glavno bistvo FB?? :)

Ana 28. november 2008 ob 17:47  

Katja, mislim, da nisi najvec na FB, sicer pa so komentarji zakon :)

Bonny 2. december 2008 ob 09:59  

Definitivno je nekdo več na FB-ju kot ti. In glej ga zlomka, še celo enak priimek imata:P!

O kaligrafiji bom pa tudi jaz napisala vrstico ali dve, samo da dam čez še dananšnjo delavnico.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP