torek, 4. november 2008

PO praznikih

Edino prav in je se spodobi, da napišem še en post na temo praznikov oziroma po praznikih, v glavnem, da se prazniki nadaljujejo ... ker v končni fazi se res. Trgovine so polne bunkic, smrečic, novoletnih okraskov. Počutim se, kot da bo zdaj zdaj veseli december. In ja, imam že ogledane bunkice za letošnjo smrečico. Precej verjetno, da se jutri odpravim ponje. Čeprav bi bilo mogoče bolje, da prej plačam račun za mobitel ... Hmmm ...

Nazaj na prvotno temo. Kaj sem počela med prazniki niti ni važno, važno, da sem sedaj čisto druga oseba. :) Hec. Danes sem malo čudna, ker sem šal pozno spat. Ali pa zgodaj, kakor vzameš. Moja roditelja imata namreč včasih kakšne prebliske in potem je moje spanje ogroženo. Včeraj so šli v vinsko klet (In zdaj vprašanje: kdo za vraga gre v vinsko klet v ponedeljek??? Odgovor: očitno kar precej ljudi. Včeraj jih je bilo za cel avtobus). No, posledično sem sem bila pridna (in sem (skoraj) do treh ponoči delala. Čez dan sem imela očijev avto in sem se potepala. Imam novo torbico. Spet. Po hitrih izračunih je to četrta v enem mesecu. Tu mač zame in za moje potrebe. Ampak kaj naj? Tak je bil splet okoliščin. Prvo (veliko vijolično) sem kupila, ker sem jo rabila za na faks in ni jako uporabna. Drugo (rjavo) mi je kupila mami, ker sem jo zvlekla tja, ker mi je bila všeč. Tretjo (malo črno) mi je sestra prinesla iz Italije. In četrto (rdečo) sem kupila včeraj. Moja omara je tako polna torb in torbic. Za nekaj časa dovolj.

Nazaj na prvotno temo. Letos sem se obiskovanju grobov spretno izognila, kakor se je le dalo. Na enem sem bila že zgodaj zjutraj, na enega sem pa precej zamudila. Toliko o praznikih.

Na hitro sem danes pofotkala tistih par stvari, za katere sem obljubila, da jih objavim. Najbrž sem (še) kaj pozabila.

Tole je moje novo kazalo za knjige, ki ni več kazalo za knjige, ampak je kazalo v moji pišidanepozabiš zadevi. Priročna zadeva. Zelo.


Šopek. Suh. Verjetno se zdaj na njem nabira prah. Ali pač ne, ker je poročni? Hmmm ... :)


Moja obsesija z žogami. Najprej sem si kupila veliko za napihnit. Pa je bila prevelika (hvala prodajalki), potem sem si kupila manjšo. Tole na sliki. Potem sem si kupila še dve majhni za migat prstke. :)


In tratratratratratratra ... Moja najnovejša (večrajšnja) pridobitev
in moj novi najboljši prijatelj ---------> Krištof!


Krištof je super. Tak mehek in vedno nasmejan. In ja - tudi Krištof je žoga. :)

Dodatek: Moje opravičilo vsem tistim, ki se spoznate in posledično zgražate nad mojimi fotkami. Mislim, da sem nekaj po nesreči vklopila, zato so čudne. Pa se mi niti ne da ubadati s tem, važno, da se vidi. :)

Za konec pa komad, ki ga poslušam in prepevam že cel dan. Zanimiva zadeva, s katero sta me okužili Katarina in Ana. Priporočam. :)

Le za teeee ... to sem delal iz srca.
Le za teee, a vseeno si odšla ...

A poslušate? :::)))

Ob tebi sem spoznal, da vse,
kar pride, tudi gre ...




8 komentarji:

Nihljaj 4. november 2008 ob 16:41  

Kul komad. Morem mojega malo v roke vzet, da naredi kaj samo zame :PP

Jaz res nikjer ne vidim okrasitve trgovin pa sem zadnje čase v njih precej prisotna :/

Bonny 4. november 2008 ob 17:01  

A tvoj je Krištof?
Moj je Srečo:)! Pa še žvižga za mano, če ga kam vržem:P.

storyteller 4. november 2008 ob 20:54  

N., mislim, da trgovine še niso okrašene. Po moje ima Katja v mislih tiste trgovine v katerih prodajajo božično-novoletne okraske in podobno. No, vsaj jst sem imela to v mislih v tistem mojem "prazničnem" postu.

Katja, a Krištof je 'antistress' žogica? Kako se pa obnesejo te žoge za sedenje? No, dajem predlog za naslednjo "domačo nalogo"... fotka tvojih 4-ih novih torbic! ;)

Katja 4. november 2008 ob 21:07  

@N: A tvoj piše, poje al kako? :) Ma v centru mesta že več kot pol meseca gledam male smrečice in bunkice in ...

@B: Ja, Krištof. Sem hotla, da bi bil Štefan pa ne smem. Isto ne sme bit Srečo. :) Moj je tiho, samo smeji se.

@ST: Tako je. Ne Krištof ni antistres žogica. Je samo žogica. :) Hmm, ne vem če bo šlo tole s torbicami. Mogoče. :)

Nihljaj 4. november 2008 ob 21:56  

Katja, bilo je mišljeno kot aluzija na refren 'Le za te ...' :) Se pravi, da bi tudi meni kdo pel kaj takega, četudi ni pevec hehe. Seveda pozitivnim prizvokom, ne v stilu podrejanja, kaj vse je naredil zame in se zdaj smili samemu sebi, ampak tako iz srca sam od sebe hehe.

PETRUŠKA 4. november 2008 ob 22:36  

Meni so žoge fajn odkar imam Saro...Ker je prvo zelo zelo veliko dobila ona za terapijo doma. In zdaj, če hočeš kam stopiti v sobi, moraš najprej umakniti te velikanke=)

Sicer pa zanimiv post, ampak js sm bl firbčna v tisti smeri s povabili...;)
papa

Ana 5. november 2008 ob 07:37  

ooo, full fajn komad, superca...

pa žoga in žogica sta tut lepi, nooo, nista pa lepši od mojih

jaz sem bila pa v nedeljo v lj, in citypark so okraševali z lučkami, res se jim je mudilo

ne sicer pa js nimam nič proti okraševanju, meni je to full lepo, sem lansko leto doživela eno mesto brez okrasitve in je bila prava beda

Katja 5. november 2008 ob 19:14  

@N: Aja, Blond Katja. :)

@SinP: Hehehe,, nimam časa za sprejemanje takih povabil. :)

@A: Moje so lepše! :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP