četrtek, 6. november 2008

Grda Katja: pfuj in pfej!

Ja, priznam, sram me je.
Priznam: grozna sem.
Priznam, da sem pozabila na prvi rojstni dan mojega bloga.
In to pošteno pozabila.
Pozabila za dober mesec.


Dragi blogec: VSE najboljše!

Statistika je sledeča: v dobrem letu sem objavila 232 objav, kar niti ni slabo. Če bi gledala po intervalih naraščanja in padanja, bi natančno lahko določila, kdaj sem se učila ... Takrat je bila stopnja objavljanja seveda najvišja. O tem bi se dalo seveda še marsikaj napisati pa ...

... pa objavo rajši izkoristim za bolj pametne reči. Ha!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Predstavljam vasm namreč celo družinico mojih žogic. Ja, sem normalna, samo pač ... nimam pametnega izgovora.

Žogice so pač zabavne.
Krištofa že poznate. Še vedno je moj naljubšejši, čeprav je po včerajšnjem mučenju pol manjši kot ostali. :)

Tole je njegov (enojajčni) bratec, dvojček, pač nekaj ... Štefan!
Štefan maha.


In Miran. Miran je razred zase. On je frajer. In očitno mu nihče ni povedal, da zunaj dežuje in še nekaj časa ne bo sijalo sonce. Pa saj revež ne vidi, če ima sončna očala ves čas na glavi. Miran se itak drži bolj zase.


In še ženska predstavnica: Zofija. Za prijatelje Zofy. O njej pač ne bom izgubljala besed.

Kaj naj rečem? Meni ni nikoli dolgčas. :)

Saj v resnici ni tako, da bi se igrala cele dni. V resnici me je tri dni nazaj zagrabila knjigovest. To je en poseben občutek, ko imaš strašno slabo vest, ker bereš premalo in le trivialno literaturo. No, sem šla včeraj v knjižnico. Oborožena z novimi knjigami sem sklenila, da vsak večer pred spanjem preberem vsaj 20 strani. Pa če je ura polnoč. Pa če je ura tri. Pa če je ura osem (20.00). Ni važno. Možgančki pač morajo dobivati dotok informacij. Samo kaj, ko se moj dan ne konča pred polnočjo. Ob pol enih recimo sem v postelji. In potem ugotavljam, da me zebe v noge. Pa iščem nogavice. Potem ugotovim, da sem pozabila na budilko. In grem še to nastavit. In potem ugotovim, da je verjetno baterija na mobitelu prazna. In poskušam rešit kabel, ki se je ovil okrog stola in končno priklopim na mobitel. Potem moram na wc ...
Joj, kje naj najdem čas še za knjige??!!??!!

Ne, saj ga najdem. Zdaj berem eno super knjigo od Dese Muck, pa Pisma od Mance Košir, eno žepnico o džungli in knjigo z naslovom Prebujenje (hmm, meni se zdi vse precej trivialno). Včasih sem čudna in nimam obstanka. Takrat pač ne dokončam stvari, ampak vmes dodajam še druge. Na koncu je rezultat tako ali tako isti, enak oziroma zelo podoben.

Zdaj pa grem. Kuhat kosilo.

Kaj pametnega zadnje čase tako ali tako ni od mene. :)

Dodatek: Opažate, da nimam pojma o fotografiji? Bliža se konec leta in (sem prepričana), da bom za NY spet dobila knjigo polno teorije o fotografiranju, programih in podobnih rečeh od gospoda tiskarja. On se namreč vsako leto zgraža nad mojimi fotografijami (ki v bistvu sploh niso moje), ko dam glasilo v tisk. Jap, že čakam na darilce.

13 komentarji:

Bimmer Girl 6. november 2008 ob 12:45  

Hehe, saj smo letos vsi pozabli na RD, tko da se ne sekiraj :) Aja pa seveda vse naj naj pa še naprej tolk objav. Tud, če v obdobju izpitov. Takrat je še bolj zanimivo ;)

By the way, te tvoje žogice so zakon :))) Sam Krištof je bil pa včjri res fajn zmučkan. Zdaj vem, zakaj si šla tko hitro s kave, zihr si se bala, da bi ga jst na kose dala :P

Katja 6. november 2008 ob 12:51  

Ja, saj vem, s tem se tolažim. :)

Nee, tolk hitro sem šla, ker si ti dve uri zamujala. Ne, tri, štiri ... ::)) Mislim, da ga ne bi mogla bolj zmečkat, kot ga je Bonny. Čeprav gledala si pa res bolj tako tako ... ::))

PETRUŠKA 6. november 2008 ob 13:54  

Tudi jaz več pišem, kadar je na sporedu učenje=) Objav maš pa res veliko, pa sem mislila, da jih mam jaz največ;)

Žogice pa... kjut. Bi lahko naredila eno žogalutkovno predstavo z njimi=)

papa

Izgubljena. 6. november 2008 ob 14:53  

Ja, pri meni so tudi kar zafila, ko se je treba učit :D .

Čakaj ...Tele žogice - kje te pa običajno gledajo? In kdaj? Ko se učiš? :D

Bonny 6. november 2008 ob 15:27  

Hahaha, prov dan si mi polepšala s tole objavo in vsemi žogami.

Vse najboljše blog!

Jaz sem se totalno zaljubila že v Krištofa, tako da se priporočam za Štefana. Ali pa vsaj povej, kakšno je stanje v trgovini? Jih je še kaj na zalogi:P?

Nihljaj 6. november 2008 ob 15:29  

Kaj je sploh finta teh žogic razen da so luškane? :)

Knjige, ja. Vidim, da jih ti bereš več hkrati. Meni to nikoli ne uspe. Vedno ena od začetka in potem do konca. Zato pa traja preden sploh kaj preberem :)

Katja 6. november 2008 ob 16:50  

@PinS: Js imam veliko, tvoje so pa daljše in bolj zanimive. :) Uffff, a veš, da res pripravljamo en projekt. Ampak (na žalost) ne z žogicami.

@V: Hehe, smo vse iste. Žogice so kar na postelji trenutno. Same samcate. Nimajo še posebnega mesta, ker so bolj za miganje prstov. In preganjat dolgčas. Super za na faks.

@B: Štefan je zate. :)

@N: Nimajo finte. Se mi zdi. :)Oh, se vsaj sistematično lotiš zadeve. Veš kako dolgo traja šele pri meni, da preberem vse knjige? :)

Ana 7. november 2008 ob 07:08  

zofy je faca, sam ras čudn gleda, pa rozasta je

Bonny 7. november 2008 ob 08:09  

@ K.: Hvala ti. Jaz itak ne bi prišla do Mercatorja v tem tednu.

@ N.: Imajo finto. Namenjene so sproščanju rok. Vsaj zame:).

storyteller 7. november 2008 ob 12:51  

Vse najboljše Katjin blogec! :*

B. in N., meni te žogice delujejo kot tiste "anti-stress", samo Katja pravi, da niso?! :D

Bonny 7. november 2008 ob 13:30  

Zame je Krištof definitivno antistresen:).

C. 9. november 2008 ob 19:37  

Kar se tiče tvojega "nepoznavanja" fotografije: ko boš naslednjič rabila fotografa, me lahk pokličeš. Plačilo v kavi in čokoladi :D

Bonny 11. november 2008 ob 17:40  

Ponosno javljam, da se Štefan že crklja pri meni. V prihodnosti ga slikam, da dokažem, da še ni izgubil niti gramčka:).
Hvala! :***

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP