četrtek, 13. november 2008

Dobra volja je idealna ženska

Dragi moji, drage moje!

Ker nisem feministka, sem seveda najprej naslovila Moške in nato Ženske. Če bi bila Moški, bi najprej naslovila Ženske. Ker to pač nisem, sem najprej nalsovila Moške. Čeprav, kakor mi je znano, nekega pravila v dotičnem primeru ni.

Dejstvo: Torej, danes je četrtek, zunaj pada dež.
Vprašanje: Zakaj? Zakaj? Zakaj?

Dejstvo: Dež sedaj pada še močneje. :) Ha!

Ne, pustimo jamranje o vremenu. V končni fazi je moje delo koncentrirano na računalnik in vreme naj ne bi botrovalo produktivnosti. Naj ne bi. In niti ne. Itak je moja produktivnost odvisna od bližajočega se roka, ko mora biti delo narejeno. In tukaj vreme nima veze.

Teden, ki je skoraj za mano, je bil precej kul. Ker se me je večino časa držala dobra volja v kombinaciji s hiperaktivnostjo. Kakšnih posebnih obveznosti ni bilo, razen 1x varstvo in redno delo. Na faksu sem bila 2x. V ponedeljek in sredo. Ponedeljkova izkušnja je sploh bombastična. Tako fino se nisem imela že od ... Fino v tem smislu, da smo si pisale lističe, da me je Bonny pretepla (še danes imam modrice), da sem podarila Štefana in Zofijo (ki je sedaj Džuli) in da sem vseeno pridno sledila in celo sodelovala. Metafore so zakon. :)

Ana me je opomnila, da sem nekoč daleč nazaj pisala o idealnem moškem. Baje sem obljubila, da pišem tudi o idealni ženski. Zato pozivam, da napišete, dopišete lastnosti, ki naj bi jih imela idealna ženska.

Predlogi so naslednji:
- Ženska, ki obvlada svojega moškega.
- Ženska, ki je zahtevna.

...

Za moje pojme je super, če je človek dobre volje. Moški ali Ženska. Ker kadar sem jaz dobre volje, potem lahko pada dež, sneg ali pa sije sonce. Me lahko znanec na cesti ignorira. Lahko stopim v lužo. Lahko se mi ptič podela na glavo (no, tukaj pretiravam).
V glavnem, potem je svet lep.

Danes svet sicer ni lep, ker grem v tem dežju na pogreb. Ubijalska kombinacija.

Če si da človek nasmeh na obraz je svet takoj lepši. In lažji. In bolj prijazen. In bolj potrpežljiv. In bolj prilagodljiv. Če si ta teden tega ne bi ponavljala v glavi, bi se mi verjetno zmešalo.
Verjetno.



6 komentarji:

Izgubljena. 13. november 2008 ob 17:54  

Dobra volja ni samo idealna ženska, ampak mora biti tudi idealna ženska dobre volje. Vsekakor je s tole idealnostjo tako... Vse bolj ugotavljam, da je Aristotlova srednja pot še vedno najboljša rešitev za idealnost. Ženska mora biti občutljiva, ampak hkrati je fino, če zna biti tudi neobčutljiva (aaaaaaaa, to rabim ravno zdaj!).

(upam, da ni preveč nesmiselen komentar:))

C. 13. november 2008 ob 18:32  

Idealna ženska? Taka, ki se ima rada in se spoštuje.

Nihljaj 14. november 2008 ob 09:53  

Idealna ženska?

Razgledana.

Polna humorja.

Samozavestna.

Odločna.

Pod čim manjšim vplivom svojih hormonov.

Ni na dieti in se prehranjuje tudi po šesti uri popoldne.

Ima svoje hobije.

Se ukvarja s športom.

Urejena (čisti nohti, urejena frizura, obleka, sveže dišeča).

To je po moje to. Se trudim, ampak tisto s hormoni mi ne bo uspelo nikoli. Pa glede samozavesti sem tudi tako-tako.

Sicer pa bi za moškega rekla popolnoma podobno - le hormone bi izpustila, ker oni baje ne podlegajo tovrstnim vplivom sploh :P

PETRUŠKA 14. november 2008 ob 13:09  

Res je, idealna ženska mora biti dobre volje. In dobre volje je, če ima ravno pravo mero vsega, kar so napisale punce pred mano=) K temu pa dodajam še, da mora obdržati dobro voljo tudi, ko gre kaj narobe, ko se menda podira svet, ko divjajo hormoni in ko se samozavest skrije za vogal...Takrat mora biti dobra volja v obliki optimizma, lahko je žalostna, lahko joče, a mora vsaka hkrati vedeti, da za vsakim dežjem posije sonce.
In to ni le idealna ženska, ampak vsaka normalna ženska: torej, vsaka ženska je lahko idealna!

Bodi lepo, ena izmed idealnih žensk!

Bimmer Girl 14. november 2008 ob 19:35  

@n.: High5 :D

Bonny 22. november 2008 ob 18:57  

Poznamo tvojo dobro voljo, ja:). Če je prisotna še hiperaktivnost, potem mislim, da tudi pričji kakec ne bi bil težava.

Idealna ženska? A dej no Katja, kaj ne veš, da moraš opisat mene:P?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP