torek, 30. september 2008

Projekt soba (1.)

Hehe, včeraj sem vse znosila iz moje stare sobe v dnevno sobo, da so zdaj vse omare v moji novi sobi. Stvari pa še vedno po celi hiši. Počutim se kot na smetišču. .) Mami je rekla, da imam veliko krame. Oči je rekel, da ne more verjet, da sem vse to spravila v mojo malo sobico. Danes se lotevam temeljitega pospravljanja, metanja stvari stran in podobno. In še top tri stvari, ki sem jih našla, ko sem stvari nosila ven iz sobe ...

3. škatlica cigaret (??)
2. strašilo za odganjanje skrbi
1. plakat s posvetilom in podpisom rickyja (ja, to smo bile na ...)

Kaj bo šele, ko začnem zares pospravljati ...

7 komentarji:

Izgubljena. 30. september 2008 ob 13:21  

Strašilo za odganjanje stvari? to je zihr ena indijanska zadeva :D (like lovilec sanj?) :)

Zanimivo ja, kaj vse se najde...

Katja 1. oktober 2008 ob 09:37  

Eh ne, sploh ne vem od kje je to prišlo ... ampak ni več ... je že v smeteh. :)

PETRUŠKA 1. oktober 2008 ob 10:51  

Mene pa prav zanima, kje je tičala škatla cigaret...:) Jaz sem jih včasih skrivala v žepe jaken, ki jih nisem nikoli nosila...
Hmmm, mogoče bi morala tudi jaz vse ven vržt in samo uporabnim stvarem ponovno odpret vrata...
lp

Bonny 3. oktober 2008 ob 08:16  

No, povej po pravici - koliko si že zmetala stran? Jaz grem vedno pospravljat z namenom, kaj vse bom zmetala v koš, a se ne zgodi nič temu podobnega.

storyteller 3. oktober 2008 ob 20:53  

Sledi post "Projekt soba (2)" s slikami vred??? :)

Katja 4. oktober 2008 ob 15:30  

@Z: Škatlica cigaret je tičala na dnu ene omare. Pa mislim, da tam ni dolgo časa ... Jah, uporabnim stvarem ... to je ful težko narest, ker meni se včasih vse zdi uporabno ... pa sem v začaranem krogu.

@B: Kar precej stvari sem zmetala stran. Še več sem jih zapakirala in nesla na podstrešje.

@ST: Hmmm, mogoče. Ne vem še. Ko bom pri volji. :)

Bonny 6. oktober 2008 ob 07:11  

Podstrešje, pametno. Naj se tam nabira prah.

Jaz morm tud mal svojega pospravit ... podstrešje, namreč:P ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP