ponedeljek, 8. september 2008

Pa poglejmo nazaj

Ponedeljek.

Kot da se ni nič zgodilo.

Pa saj v bistvu je res smešno, kako se na eno zadevo pripravljaš in potem je tako hitro vsega konec. Če na hitro pokomentiram poroko. V petek je bilo veselo. priprava prostora, peciva ... zvečer so fantje prišli postaviti mlaje. Spat sem šla ob 2h in vstala ob 5.30, ker sem imela ob 6h že frizerja. Potem še na make up, kar me spravilo v dobro voljo. Energični ljudje so res zakon! Hvala A. za priporočilo. Res. Potem pa domov. V lepe oblekce. Zlomila sem si dva nohta, da sem nevesti zapela obleko. :) In potem pridejo sorodniki. Ženin. Pa fantje, da preberejo pismo. Pa kosilo. In smo šli. Na slikanje. Jebemti pesek in trava. In slaba izbira čevljev. Vročina. In super izbira fotografa in kamermana. Šofer itak zakon. Veliko dobre volje. Potem pa civilna poroka. Pogostitev. Vse je minilo strašno hitro. Pa na hitro kavo. Na cerkveno poroko. Luštno. Luštno. Pa luštna pogostitev. Potem dolg sprevod in gasilska šranga. Odlična izbira. Res. Potem prihod in žurka do jutra. Nimam pojma, kako sem zdržala. Ko sem prišla domov in sezula čevlje, sem komaj prišla do sobe. :) Spala 3 urce. Kavica. Obiski. Kavica. Obiski. Zvečer pa delo. Zjutraj spet vstajanje ob 6.30 in delo. Pa kavica z Bonny. Tenkju, ker si mladoporočencema v posteljo nastavila riž, rožice in sladkor. Budilke so bile pa sploh zakon. :) Popoldne sem se učila (!!). In sedaj sem tu. Čakam, da fantje pridejo na pivo, ker so super izpeljali vse naloge. Pa naj še kdo reče, da nisem (bila) dobra priča. :)

Sicer sem pa mešanih občutkov. Trenutno je moje razmišljanje faktografsko. Zato tudi tako pisanje. Uradnih slik še ni. Pa še razmišljam, če bi jih sploh objavila. :)

Nisem utrujena, sem dobre volje in veliko razmišljam.
::)))


11 komentarji:

Glista Fashionista 8. september 2008 ob 19:15  

Jebemtiš, slike le gor, sem pri R. vidla, da si bila ful lepa!!!

Ampak vseeno je naj novica ta, da si ujela šopek, ddddd :D

Bimmer Girl 8. september 2008 ob 19:25  

Ja ful si bla lušna :) Ej intermezzo - a si ti mela dns kej na faxu al se mi sam zdi? :)

Ana 8. september 2008 ob 19:46  

Logično, da samo razmišljaš. Jaz bi tudi razmišljala, če bi ujela šopek, hihi,..,a sem narobe videla, a si se tle nekje vmes še učila?

bubbles 8. september 2008 ob 20:27  

ej, a lahko prašam, kaj si dala za darilo? pa a si dekliščino ti rihtala?

Katja 8. september 2008 ob 20:39  

@GF: Ok, nooo. Bom dala. Tenkju. Hm, ujela ja. Bomo vidl, kaj bo iz tega. :)

@A: Hvala. Nč ne vem. :) Nisem mogla it, sej veš kako je ...

@A: Pa ne razmišljam o šopku. Razmišljam pa o o o o ... ne povem. :) Ja, dans sem se učila. Čist zares.

@B: Kupli smo skupi z bratcema in Anjo tv - full hud pa velik. Kej več se pa ne spoznam. Pa js sem še kupla biserne uhane. ja, dekliščino sem tud pomagala rihtat. nisem pa vse sama naredila. :)

Bonny 8. september 2008 ob 22:04  

Tudi Bonny se je slinila zraven pri preizkušanju slaščic in v stanovanju sem ošvrknila (pravzaprav sem pobuljila:)) z očesom ogromen TV. Lep je.

@ K., nisi naredila vsega (je le U. pomagal z ročnimi deli:P), si pa vsekakor naredila veliko.

Šofer je bil pa car. C. A. R.

Katja 8. september 2008 ob 22:34  

daleč od tega, da sem vse nardila. Sej nisem super katja. no sem, ampak vseeno ... ::))

Zakaj že ti je bil šofer tolk všeč? A ker ti je pomižiknil? :::)))) Ne, on je res ful faca. In žena tud. Zato se tolk dobr razumemo kljub razliki v letih. :)

Bonny 8. september 2008 ob 22:53  

Hihi, take gospode jaz imenujem "fokselni" - definicija: čist vsen mu je, al te pozna al ne, pribije takšno, da se lahko samo smejiš.

Katja 10. september 2008 ob 10:24  

Mu bom razložila, kakšno je njegovo novo ime. ::))

Bonny 10. september 2008 ob 11:01  

Le daj.
Če mu ni že sin:P.

Katja 10. september 2008 ob 11:04  

Ja, sej ... kot bi bli zmenjeni. :) Sva mela ene globoke na poroki s sinom, tko da mislim, da bo modro tiho. ::))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP