sreda, 24. september 2008

Čisto navaden dan

Zjutraj sem spala nekoliko dlje kot ponavadi. ker me niso čakale nobene posebne obveznosti. Nič službe. Nič kaj posebnega. Prižgem tv, računalnik. Si skuham kavo. Pregledam kaj je novega. Kliknem Ano. Kot vedno. Klepetava. Vmes obesim dvakratno mero perila. Pospravim posodo iz stroja. Poiščem na netu recept za kosilo. Delam nič. Gledam tv. Spustim v hišo gospo prodajalko knjig. Me celo prepriča, da si kupim. Sicer me je večkrat imelo, da bi si tole kupila pa si nisem. No, danes sem si. Kar se spet pozna v moji denarnici. Auč.



Potem skuham kosilo. Pomijem hladilnik (sem obljubila mami). Nesem kužku kosilo. Pomijem Cilki in Binetu kletko. In spet delam nič. Gledam tv. Delam nič.
Fino je. Mir. Nič. Še naprej bom delala nič.

8 komentarji:

Izgubljena. 24. september 2008 ob 17:37  

Ta čisto ta prvi slovenski knjigi:).

(no a vidiš, da si pridna - perilo si obesila!)

Bimmer Girl 24. september 2008 ob 18:04  

Nič je ful fajn delat :))

PETRUŠKA 24. september 2008 ob 18:27  

Haha, ko boš imela pa otroke, boš temu rekla, da si ful uspela narediti:) So dnevi, ko tudi jaz izkoristim celo dopoldne in delam nič...res paše:)

Katja 24. september 2008 ob 19:13  

@V: Jap, jap. sem prav ponosna. :) Eh, perilo je tako - spotoma ... to sploh ne velja. sploh v primerjavi s celim dnevom, ko nisem naredila nič. :)

@BG: Jaaaaaaaa ...

@Z: Si predstavljam ja. :) Paše, paše ...

Spela 25. september 2008 ob 20:35  

O ja...paše delat nič ;)

Bonny 3. oktober 2008 ob 08:08  

Pridna, Katja, pridna.
Bom kdaj prišla na izposojo knjig:).

Katja 4. oktober 2008 ob 15:33  

@S: Samo res ... luštnooo.

@B: Ti kar. Sem še hujša kot knjižničarke. :)

Bonny 6. oktober 2008 ob 07:15  

Sam boš morala svoj nabor knjig še mal obogatit - imam občutek, da se mi bo Trubar to leto še jako zameril:P ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP