petek, 19. september 2008

Jezim se ...

... ker:

  • Me tako zelo zebe. Pa sem prižgala kurjavo. Dvakrat na dan se tuširam, da se pogrejem. Jao, jao ...
  • Še vedno nisem našla menjave za nedeljo! Zdej me že malo skrbi, ker na dveh krajih naenkrat pa res ne morem biti. In na volitvah pač moram biti. Kdo bo imel delavnico namesto mene? Jao, jao ...
  • Se trgovine odpirajo šele ob 9h. Jaz pa čakam že ob 8h.
  • Mi že dve noči konstantno zvoni telefon. Nekateri imajo preveč energije. Mislim, da bom poleg izklopa zvoka in vibre uporabila še izklop telefona. :) Pa naj mu bo, če ima veselje ... Itak ve, da se ne bom oglasila.
  • Se mi ne da delat. Pa se mi je spet nabralo ...
  • Jutri ne morem it s tamalimi puncami na tekmo, ker delam. To me še najbolj jezi, ker pogrešam te stvari. Bom pa vseeno držala pesti.

So pa tudi dobre stvari. Včeraj sem si kupila par stvari. Za oblečt. :) In pa odkrila super kavo ... mmmm ... zaradi tega sem danes dobre volje. čeprav sem neprespana. Čeprav ... Glejmo na svet s svetle plati. Danes se mi obeta zanimiv dan.

3 komentarji:

Nihljaj 19. september 2008 ob 13:35  

Prijeten dan ti želim ;)

Unknown 19. september 2008 ob 14:10  

U bistvu je vse super:)

Izgubljena. 20. september 2008 ob 15:21  

Tisto tipko za izklop telefona pa le pritisni - res pomaga pri boljšem spancu :)).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP