ponedeljek, 31. marec 2008

Pomlad!!!!!

Enostavno ne morem biti slabe volje, ker je zunaj tako lepo vreme. Izkoristila sem prve sončne žarke. Kar pomeni, da sem danes že sedla v mestu na kavi (zunaj!!!) in šla na prvi sladoled.

Vsekakor vredno omembe na blogu.

Slikce so pa od včeraj - prvega pohoda našega društva, ki se ga nisem mogla udeležiti (očitno zadnje čase zamujam vse lepe stvari). Baje so se imeli fino. Itak. No, sem pa dobila vse možne slike, ki so bile v 6-urnem pohodu posnete. :)








12 komentarji:

Anonimni 31. marec 2008 ob 22:52  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni 1. april 2008 ob 11:54  

Huh, fotke so že lepe, samo plan poti, ki sem ga dobila po mailu, pa v kaj lepega sploh ni prepričal:). Ampak to sem samo jaz - kaj so že gore:P?

Katja 1. april 2008 ob 17:26  

Zakaj te ni prepričal? Sej je prov luštna turica (... je rekla Katja, ki še nikoli ni šla po tej poti ...). ;;))

Na naslednji izlet (Velika planina, 20.4.) pa sigurno greva, ne? :)

Anonimni 1. april 2008 ob 17:44  

Joj, khm, khm, ravn takrat imam eno neodložljivo zadevo.

Na odbojko bom pa definitivno hodila!

Katja 1. april 2008 ob 17:48  

Hehehe, saj se lahko pelješ gor. ;)

Odbojka - zdaj smo pri številki 5. Mislim, da nas bo kmalu dovolj. :) Vsaj upam ...

C. 1. april 2008 ob 18:34  

Ej, ej, kako se pa gre na Veliko planino? Tja bi pa js tud šla :) Ampak izključno zato, da bi par fotk nardila :) Nč ne bi hodila in plezala po hribih :D

Katja 1. april 2008 ob 20:31  

Peš, ljubica, peš. ;;))

Veš kolk slik lahko nardiš ... uffff ...

Bonny 1. april 2008 ob 23:39  

U jaz lohk zrihtam eno kočico gor, fino k s****:)!

Se bom mal pozanimala ...

C. 1. april 2008 ob 23:40  

Kočico?? Al jamo z medvedi :D

Katja 2. april 2008 ob 08:17  

Gor je ful fino. In ni medvedov.

Kakšno kočico? Sliši se super. Že sto let je, kar sem bla nazadnje v kaki kočici ... ::)))

Bonny 2. april 2008 ob 09:43  

Kočico, medveda lahko kakšnega s seboj vzamem:P.

Ana 8. april 2008 ob 21:07  

Hej, so se Žejani po "mojih bodočih krajih" potepali :) Ja, je ful lepo tam hodit :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP