torek, 25. marec 2008

Za trenutek naj odloži delo (učenje) in ... :****

Draga moja, danes poje samo zate!







Itak vem, da veš, da ti želim vse, kar se ne da opisati z besedami (ker mi ne gredo preveč dobro iz ust), kar se ne da pokazati z rokami (ker sem precej štorasta), kar se ne da narisati (ker nisem talent), ampak se lahko le čuti (iiiiii).

Za našo Roziko ...

9 komentarji:

Bimmer Girl 25. marec 2008 ob 12:32  

Iiiiiii, my dearest Bublejček. Kak sm vedla, da boš to dala :P

Thank you!

Zdaj mi je tako žal, da sem kdaj omenila, da sovražim roza barvo, haha :D

Luv ju 2 :***

Katja 25. marec 2008 ob 12:35  

Sem pač predvidljiva. ;;)))

Roza je lepa barva. Danes je ves dan roza ... ::)))

V znak spoštovanja do tvojega rd-ja danes cel dan zabušavam!

:*****

Bimmer Girl 25. marec 2008 ob 12:43  

Jeeej, samo da ne bom kaj kriva, ker boš preveč lenarila :P

Mami pa reči, naj danes tudi ona počiva, ker ima tudi ona praznik ;) Pa naj moški delajo :P

Katja 25. marec 2008 ob 12:46  

Haha, to bi blo fino, ja. :)

Anonimni 25. marec 2008 ob 12:56  

VSEEE NAJBOLJŠEEE (od vsega križanja me bo še grlo izdalo:))!

Katja 25. marec 2008 ob 13:01  

@B.: Križanja? Lol!!!

Bonny 25. marec 2008 ob 13:29  

OMG, kriČanja!
Fak:)!

Anonimni 27. marec 2008 ob 20:00  

super glasbena podkrepitev čestitke! one has to love michael buble...(kanada kar se tiče glasbeih proizvodov res ni napčna)

Katja 28. marec 2008 ob 12:49  

Veš, da se velikokrat spomnim nate, ko ga slišim ... Ker se spomnim, da edina nisi bila naveličana, ko se je tisti njegov koncert že drugič al tretjič prevrtel ... ::))

Men najprej ni bil všeč ... zdej mi je pa ful. ;)

Kaj še priporočaš, ko si ravno na kraju "zločina"? ;;))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP