torek, 11. marec 2008

Že diši po pomladi


Danes sem šla na sprehod (kot vsak dan). Na "krog" (kot vsak dan). Danes sem šla sama (kot skoraj vsak dan).

(avtor zarisanega kroga)


Nekje na sredi poti se je pojavil nek čuden čuden vonj. Za kratek čas sem se ustavila. Razmišljala. Preblisk. Vonj po pomladi. Ampak res. Po trobenticah, zvončkih in žafranu. Pomlad. Ali posledica spremembe vremena. Ali pa moja zmedenost. Ali pa kaj drugega ...



Ne, ne. Sigurno pomlad. Jutri je gregorjevo. Ptički se bodo ženili. Zaljubljenci se bodo kljunčkali. Ali obratno.

Ko je veljal še stari julijanski koledar je Gregor, znan kot prinašalec luči, godoval prav na prvi spomladanski dan, ko je navadno že toplo. Ta svetnik je bil v resnici Gregor Veliki, rojen okoli 540 v Rimu in je veljal za idealnega papeža in cerkvenega učitelja. Vpeljal je nov koledar, ki ga uporabljamo še danes in se po njem imenuje gregorijanski. S to spremembo koledarja pa se je gregorjevo premaknilo nazaj, zato ga sedaj praznujemo 12. marca in ne na prvi koledarski spomladanski dan. (vir)


Jutri bo veselo. Jutri se bo pelo. Jutri se bo rado imelo.

Dodatek: Ne morš, da verjameš. Srečala sem tipa, ki je svojemu psu dejansko kazal letalo, ki je letelo nad nami. Predstavljajte si sceno. Tip. Pes - boksar. Hrup. Letalo.
Tip:
"A vidiš letalo? Gleeeeejjjjj, leeetaloooo ..."
Jaz grem mimo in se režim na vsa usta. Tip rdeč kot kuhan rak. Še dobro, da nisem mela pojma, kdo sploh je. In obratno.

10 komentarji:

Bimmer Girl 11. marec 2008 ob 21:59  

Mater, sam tebi pa dogaja danes ... Se vidi, da se učiš ;)

Ja ptički tle že cel teden oz že od 14.2. ne dajo miru ponoči, cel čas žvrgolijo. Joj jst tko obožujem ta vonj po pomladi, bolj kot prihod poletja ... I love it :P

In komaj čakam na poležavanje na Emonskem zidu, čeprav bom mela s sabo torbo z zapiski in Martina s svojimi :D

Katja 11. marec 2008 ob 22:03  

ja, se vidi, da se učim ... in kako se učim. ::))

Ne, sej sem pridna. Hahaha ... Nisem js kriva, če tolk dogaja zunaj ... :)

Bimmer Girl 11. marec 2008 ob 22:05  

Aja, un tip s psom ... Lol, bi mogla vidt, kako se naša mami pogovarja z Bigijem, ko je na sprehodu. Jaz zraven samo crkavam od smeha :D Ona pa: "A misliš, da ne razume al kaj?! Bolj kot ti!" :D :D :D

Katja 11. marec 2008 ob 22:11  

Sej priznam, da se zud js s psom pogovarjam. V bistvu mu razlagam svoje težave. Najbolj hvaležen poslušalec ever.
Samo tist dans je blo pa res smešno. :)

Bonny 11. marec 2008 ob 23:14  

LOL, Bigi:).

Bimmer Girl 12. marec 2008 ob 00:08  

A imaš kaj proti mojemu psu? :)

Katja 12. marec 2008 ob 09:11  

Naš pes je Cofi. Psi so zato, da majo glupa imena. :)

Anonimni 12. marec 2008 ob 10:36  

@ A.: LOL, ne, ne - všeč mi je materin monolog:).

Glista Fashionista 13. marec 2008 ob 18:39  

Moj kuža ima lepo ime in jaz se tudi ful pogovarjam z njim :)

Katja 13. marec 2008 ob 19:04  

Kako mu je ime, Glistica?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP