torek, 11. marec 2008

Moderno življenje

Neverjetno, kako je danes življenje preprosto, enostavno. Vse nam je pri roki. Se spomnim, da smo včasih veliko hodili peš. Iz šole in tako. Od nas do najbližje avtobusne postaje, trgovine, pošte, šole ... je namreč približno 4 km. Nekaj metrov gor ali dol. V glavnem, zdaj nihče več ne hodi peš. Zdaj se vsi vozimo ali imamo prevoz. Včasih smo telefonirali iz telefonskih govorilnic. Zdaj imamo vsi mobitele. Ne rečem, da se pritožujem, ampak zdi se mi, da se je v zelo kratkem času veliko spremenilo, ker nisem še tako zelo stara ... da bi recimo svojim vnukom razlagala: "Ja, ko smo bili mi mladi ..." Me prav zanima, kaj vse se bo do takrat še spremenilo.

Zadnjič sem ugotovila, da se jabolko lahko kupi tudi na avtomatu. Saj mogoče je to nekaj normalnega in že dolgo obstaja, ampak jaz sem to zadevo prvič videla in se mi zdi smešna in precej nenavadna. Še malo, pa se bo na avtomatu lahko kupila tudi solata, korenje, krompir ... Si predstavljaš, Bonny, kakšen "raj" bi to bil zate. Vse tako pri roki. Sploh ne bi bilo treba v trgovino po vse te dobrote.

7 komentarji:

Bimmer Girl 11. marec 2008 ob 13:09  

Raj za Bonny? Lol :)

Drugače pa ja, se strinjam s tabo. Čeprav lahko že zdaj rečemo: "Veš, ko smo bili mi mlajši ... ni blo mobitelov pa več snega je blo ..."

Tko da bomo lahko vseeno vnukom nakladali o našem otroštvu ... :D

Unknown 11. marec 2008 ob 17:43  

Če se ne motm, se solata že da kupit na avtomat:)
Ja, ja, k sm bil jz mlad, uuuu to je blo...

Katja 11. marec 2008 ob 19:32  

@A.: Točno ja. Naši otroci (kako se to smešno sliši) sploh ne bojo vedl kaj je to sneg. hahaha ...

@R.: Solato? Aja? Kje? Sam to pa res ... ti si pa že kar star ... ::))

Bonny 11. marec 2008 ob 23:17  

Khm, khm, kaj se me ogovarja? Jaz nimam nič proti, če bi bila trava in podobna zelenjava v avtomatih ... je vsaj v trgovini ne bi rabila več gledat:P.

Katja 12. marec 2008 ob 09:12  

Smešno se mi zdi, da si tolk nastrojena proti sadju in zelenjavi. :)

Anonimni 12. marec 2008 ob 10:35  

Proti sadju? Ljubim ga! Je pa res, da lahko sedaj jabolko le gledam, ker ga ne morem jest zaradi aparata. Ponoči sanjam, kako ugriznem vanj:).

Nisem nastrojena, moti pa me (o ja!), da mi kdo stalno prigovarja, naj poizkusim ali če jo že jem. Ko bom jaz začela solato jest, mislim, da ne bo nobenga v daljni okolici, ki ne bi tega izvedel:P.

Katja 12. marec 2008 ob 11:42  

To je isto, kot če ti drugim govoriš, da je svinjarija, kar jedo. :)

Sto ljudi, sto čudi.

Z Andrejo se učiva v ctk in jeva samo jabke in oreščke.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP