ponedeljek, 22. december 2008

Pred prazniki ...

... ugotavljam, da je življenje prasica. P R A S I C A. Ženskega spola. Ker ženske so prasice, moški so zgolj neumni.

Sicer pa je kvazi praznično vzdušje na višku. Do leta 2009 imam planu dve konkretni zbližanji z višjimi silami, ostalo bo minilo v megli. Se mi zdi.

Sicer je pa luštno!

10 komentarji:

Bimmer Girl 22. december 2008 ob 15:59  

tvoja daleč najboljša objava, čeprav mi ni niti malo jasno za kaj gre :) p.s. pravkar sm andrejino japko polila s kavo :DDDDD C.

grrr, sam skočim do kuhinje, da C. eno dejansko japko vržem v glavo :D Beee, Mac ma vonj po kavi (tolk je pa že nimam rada) :S Lp, Andreja

Izgubljena. 22. december 2008 ob 17:00  

A-a... Moški so tudi prasice!!

(kljub temu, da se spol ne ujema)

Ana 22. december 2008 ob 18:40  

jaz nič ne zastopim, kaj je zdej s temi prasicami

če se temu prazničnemu vzdušju sploh reče vzdušje, meni se bolj zdi da so vsi nekaj tečni in se tudi veliko več kregajo kot pa se sicer čez leto, meni to ni nekaj praznično vzdušje, če vlada kar neka napetost, drgnt moram police, katere se mi sploh ne zdijo omazane, v trgovini pa nimam volje kupiti niti najosnovnejših zadev (npr. salame), ker je taka gneča, da se je že za parkerplac treba tepst, to niso prazniki, to ni vzdušje, na splošno, pa tudi če skenslamo trgovine in nakupovaln o mrzlico, meni prazniki niso prazniki, že samo zato ker je toliko enega dela, da potem namesto da bi praznoval si za crknit zmatran

ok, višje sile, tudi ne zastopim kaj bi to bilo

Bimmer Girl 23. december 2008 ob 02:16  

@Ana: mene tud mori to pospravljanje in pripravljanje, da pol po praznikih rabš počitek komaj :)

Sam je pa folk res ful neki tečen ...

PETRUŠKA 23. december 2008 ob 10:23  

Tudi jaz sem tečna. In letos ne bom nič pospravljala, brisala polic in pomivala oken, kot naj bi se spodobilo...
Ker sploh ni vzdušja, je čist brezveze met praznike...
Ženske so pa res prasice! Moški pa merjasci. Tko=)

Katja, kaj je point tega? =)

Ana 23. december 2008 ob 21:25  

Tudi jest se nisem zacutila nekega praznicnega vzdusja, razen tega, da se povsod nazdravlja.

Sem pa bila danes po sili razmer v City Parku in sem pac sla samo v tiste trgovine, kjer ni bilo gnece :) Pa na sreco folk ne kupuje masovno gospodinjskih aparatov :)

Pospravljam pa tut ne, ceprov se bojim, da bo jutri cel halo doma. Sem se pa pohlevno javila, da skuham bozicno kosilo/vecerjo, da se malo priliznem mami, k me itak skos samo sekira.

Jp, to so prazniki...

Katja 23. december 2008 ob 22:07  

Smešno. Meni je čisto jasno, kaj sem hotela povedat. :)

Potpežljivo dajem čez nakupovanje, gužvo, delo, pospravljanje ... z neinterpretiranim nasmehom na obrazu.

Luštno je. :) Pa lepe praznike vsem!

Bonny 28. december 2008 ob 13:14  

Uuuuu, potem sem edina glancala 100 na uro. Končno sem se pač odločila, da beljenja moje sobe do 2010 ne bo. Sem imela takoj lepše praznike:P ...

Spela 28. december 2008 ob 13:51  

OK...vidim, da ste antipraznično razpoložene. Preberite moj blog...hehehe :D Jaz sem bolj praznično razpoložena ;) Mogoče vas okužim...še ni prepozno ;)

Spela 28. december 2008 ob 13:51  

Pozabila sem napisat...
...lajf is a bič....življenje je plaža ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP