torek, 23. december 2008

Sreča

A ste kdaj pomislili, da sreča ni samostojen pojem? Sreča je presneto odvisen pojem.

Sreča je, da smo dobili denar za projekt. Ampak je ta sreča odvisna od našega nadaljnega dela.
Sreča je, da se družim z različnimi ljudmi. Ampak je ta sreča odvisna od mojega razpoloženja.
Sreča je, da so prazniki. Ampak je ta sreča odvisna. Zelo odvisna. Najbolj odvisna od vseh sreč.

Mogoče pa drugo leto sreča ne bo več tako zelo odvisna. Mogoče bo samo še pogojena s čim. Kar je precej bolje.

3 komentarji:

Izgubljena. 24. december 2008 ob 18:54  

Sreča je, da sem včeraj preživela čudovit večer in čudovito jutro, a ta sreča danes ni pomembna, ker bo ravno ta večer, za katerega vsi pravijo, da mora biti čudovit, pravzaprav zelo ne čudovit, ker ne bo enak tistemu včeraj.

Filozofija danes - bruh :) .

Bonny 28. december 2008 ob 13:11  

Sreča je, da sem danes že toliko bolje, da lahko pridem odbojkarit.

Spela 28. december 2008 ob 13:48  

Jaz pa mislim, da je sreča odvisna predvsem od nas samih. Če smo mi srečni, če se trudimo ostati srečni in če smo pozitivno naravnani je lahko največ kar lahko naredimo...ne? ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP