četrtek, 11. december 2008

Dogodek tisočletja

Dolgo smo ga prosili. Nagovarjali. Mu prigovarjali. Razlagali, da ne boli. Da ne pade na tla in se razbije. Da on to zmore. Da je vendar že velik fant.

Pa je le zmajal z glavo. Rekel, da bo počakal, da se postavi na svoje lastne noge. Potem pa mogoče. Da si ne upa. Da rajši ne bi.

Pa smo mu spet govorili, da ni nič hudega. Da je že zelo zelo samostojna. Da je tako fino, če si upaš. Da se splača. Da mu bo žal.

Pa spet pravi, da on tega že ne bo. Da še nikoli ni in tudi zanekrat še ne misli. Tisoč razlogov in tisoč izgovorov.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Potem je pa Anja popizdila in mu dala Lino v roke. Ni imel izbire. Jo je moral prijeti in jo držati. Tukaj je dokaz. Ja, moj bratec je prvič v življenju držal otroka v rokah! Če to ni dogodek!

Lina in Rok

Lina, Anja in RokDodatek: Vidite ta preplašen pogled? Da ne govorim, da se ni premaknil niti za centimeter. :)

9 komentarji:

Bonny 11. december 2008 ob 11:10  

Bravo Rok, ponosni smo nate:P!

PETRUŠKA 11. december 2008 ob 11:14  

Če prav razumem, je to njegova nečakinja? Zdej ga bo ziher zadel in bo nor na male cukre?

Js sem prvič upala prijeti tako majhno štruco šele dva meseca preden sem rodila=) Zato, sem ga takrat razumela...
Bravo!

Katja 11. december 2008 ob 20:10  

@B: Izjava stoletja! Bravo! hahaha.

@PinS: Ne, ne. To je hčerka od sestrične. Dvomim, da je zadelo. Bo treba še imeti vaje. :)

Izgubljena. 11. december 2008 ob 22:14  

Ko sem začela brat sem mislila, da majhnega mulca prigovarjate, da naj gre k zobarju :D .

Izgubljena. 11. december 2008 ob 22:14  

Pregovarjate*

Ana 12. december 2008 ob 10:30  

OOOVOUU! Bravo! Velik korak!

Ana 12. december 2008 ob 19:09  

Haha, jest sem pa najprej mislila, da spet kaksnega otroka silis, naj se rodi, ker je ze cez rok :)

Rok, cestitam, ampak sej ni tok grozno. Je bil pa moj M. tut cist okamenel, ko je prvic drzal svojo sestricno v rokah. Eh, fantje... :) Zdej bo pa komej cakal, da dobi svojo malo strucko ;)

storyteller 16. december 2008 ob 22:28  

Sej mu paše! :) Mu bo že prišlo v kri (prej ali slej)! :D

Bimmer Girl 17. december 2008 ob 14:44  

Te opominjam namesto Gliste :P Resnice! Zdej maš čas. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP