sreda, 17. december 2008

Sedem :)

Nikoli se še nisem šla teh verižnih zadev, čeprav vidim, da je to precej moderno. No, pa se grem še jaz. Torej sedem resnic (ali nekaj podobnega) o meni, ker sta me pofočkali Glista in Petra.

1. Nisem organiziran človek, zato imam konstantno težave s tem. Dan je prekratek, stvari ostajajo nedokončane. Soba je v razsulu, čeprav sem jo pospravila pred eno uro. Ampak sem pa dober organizator za druge. O, to pa znam. Vsem povem, kaj morajo naredit, kaj se meni zdi prav, da naredijo ... kar je pa včasih seveda malce moteče. Malce.

2. Sem trmasta. Razpoloženje mi niha. Hitro se razburim in hitro pozabim zamere. (pre)Hitro pustim, da me stvari prizadanejo.

3. Rada govorim. Rada imam družbo. Rada grem na kavo. Rada klepetam prek msn-ja, gmaila, FB-ja, pošiljam sms-e ... Rada imam besedne izzive. Všeč mi je, ko zna sogovornik odreagirati. Ne maram, da ne "zašteka" in se preda.

4. Ne maram javnega nastopanja. Spljoh. Rada pišem zadeve, objavljam, organiziram, celo druge spodbujam k nastopu ... Ne maram pa nastopanja. Da sem v središču pozornosti. Da vsi čakajo, kaj bom rekla. Ne maram. Zato me s tira spravijo vse predstavitve na faksu. Ker potem pozabim, kaj moram povedat. Ne znam prebrati besede. Sploh ne vem, zakaj sem tam.

5. Brez mobitela in interneta mi živeti ni.

6. Rada berem. Vse. Včasih tudi knjige, ki jih v naslednjem trenutku pozabim. V moji glavi je že prava mala knjižnica. Ampak se v njej nabira prah.

7. Spreminjam se. Težko rečem, da na bolje. Težko rečem, da na slabše. Ampak vem, da se. Spreminjam se v razpoloženju, mišljenju, dejanjih. Drugačna sem. Drugačna bom. Zagotovo.


Fočkam: Ano, Roka, Špelo in Tino. Čakam na ST. :)

6 komentarji:

Izgubljena. 17. december 2008 ob 19:52  

Ne maram javnega nastopanja. Tudi jaz. :) Ampak... Zraven se ga še bojim, kar seveda povzroči, da zadevo izpilim veliko slabše, kot si jo zamislim.. :) Ne marati + bati se = idealna kombinacija, kaj? :)

Ana 18. december 2008 ob 09:19  

JA NO, zdej si pa še mene kliknila.

no, bom malo razmislila, sam me pa zanima a to kr na splošno napišem, pod vsako resnico pač kar se spomnem, a je kej točno določena tema znotraj katere oblikujem resnico?

storyteller 18. december 2008 ob 23:33  

Ajoj, tudi ti?! Bom, bom. Enkrat že! :P

Rok Ravnikar 20. december 2008 ob 10:13  

Ne rabim pisat posebej teh zadev. Moje življenje in razmišljanje je itak 200% javno. Sem odprta knjiga ... ;)

Bonny 28. december 2008 ob 13:18  

@ A.: Nobene teme ni. Lahko napišeš, kar ti srce poželi.

@ R.: Mislim, a ni fajn, če te kdo tagga, da nadaljuješ neko verigo, ki je vsaj zanimiva? OK, razumem, da ne pošiljaš verižnih mailov, tega je vsak naveličan.

Spela 28. december 2008 ob 13:48  

O glej glej, ko sm bila pofočkana...pa šele zdej vidim :$ Zdej me je pa sram...

Se bom potrudila v prihodnjih dneh, da nadaljujem verigo ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP