četrtek, 11. december 2008

Kava za dobro jutro!

Grozna kavopunca sem.


Zjutraj, ko vstanem, če imam čas, najprej skuham kavo in si vzamem 15 minut, da jo tudi spijem. Brskam po internetu. Berem novice. Prebiram bloge. Klikam sem ter tja. Nikoli ne berem časopisa. Časopis berem zvečer. Danes sem ugotovila, da mogoče pa nisem tako zelo predvidljiva. Ampak smo predvidljiva. Ker jutranji kavni meni ima na voljo dve vrsti kave:
1. Navadna. Močna. Brez mleka in brez sladkorja.
2. Mlečna. Neka mešanica, ki sem jo našla in je super.

Je pa čas oziroma obred pitja kave vsekakor tudi priložnost, da malo razmišljam. O tem, kaj sem počela in o tem, kaj bom počela. Sicer gre tukaj za načleoma lenobno razmišljanje, kar je prav super za jutranje ure.

Danes se tako nasmiham ob misli, kako smo z dvojčicama, ki sem ju pazila včeraj, izdelovale venčke. Jih obešale na vrata. Pekle mini palačinke. Preveč jima dovolim. Sta me že "zašpecali", da sem pri njima v sobi, dokler ne zaspita. Da ju držim za roko. Zdaj čakam, da me bosta zatožili, da jima pustim, da sedita na pultu, ko pečem palačinke. Da včasih tam tudi pojesta. Da jima včasih dovolim, da z žličko vzameta malo nutelle. Pa potem to izkoristita in zadevo še ponovita. Prav rabim včasih tak mini odklop. Drug svet.

Danes me ne moti, da zunaj pada dež. Me ne moti, da bom spet delala stvari, ki jih sicer nisem imela v planu. Me ne moti, da je ura že veliko, jaz sem pa še vedno v spodnjem delu pižame in puloverju.

Danes bo svet lep. Ker sem si skuhala dobro kavo. Ker si bom odprla čisto novo škatlico leč in bom videla vse in še več. Danes bom pridna. Danes bom prijazna. Danes bo ...

4 komentarji:

PETRUŠKA 11. december 2008 ob 10:44  

Pozabila sem! Na jutranji sms za dobro jutro... Ahhh, pa drugič, ko se princesa ne bo odločila zbuditi pred budilko...

Fin obred imaš, jaz si bom tud začela kuhat kavo in tudi čas si bom vzela za vse te fajn malenkosti=)

(se bom potem mogoče res učila, ko bom za ekranom in ne bom vmes preklapljala na net...)

Lep dan!

Katja 11. december 2008 ob 20:09  

Jaaaa, lahko mi ga jutri pošlješ. :)

Je kr fino, sam večino dni mi zmanjka časa za take reči.

Lep dan tudi vama! Aja, zdej je že noč. :)

Bimmer Girl 13. december 2008 ob 14:14  

Ojoj jaz zjutraj ne morem brez tega obreda - pitje kave, zajtrk, razmišljanje, internet, bloganje ... Če to zamudim, sem cel dan slabe volje :) Hmmm zato verjetno zamujam, ker ne glede na to, kdaj vstanem, moram to vsako jutro dat skozi :D

Jaz bi mogla bit danes varuška, pa sem v MB cel vikend. Škoda po eni strani, ker že prav pogrešam ta "svet" ;)

Bonny 16. december 2008 ob 15:32  

@ BG.: Poznamo mi ta tvoj jutranji obred ... še predobro:P ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP