četrtek, 8. januar 2009

Odrasti! Zakaj že?


Torej.

1. 1. 2009 sem bila prepričana, da bo leto 2009 podobno kot 2008. Razlika je le v letnici.

V ponedeljek sem ugotovila, da temu ni tako.

Včasih smo bile tri.
Barbara, Petra in Katja.
Nepremagljive.

Od malega smo se družile. Vedno. In potem se je septembra odselila Barbara. In v nedeljo še Petra.

Ostala sem sama. Ne bo več krogov. Ne bo več hitrih kavic. Ne bo več klicanja na domači telefon. Majhne stvari, ki so kljub številnim obveznostim bile samo naše. In smo obstajale.

Čuden občutek imam. Cmok v grlu.

5 komentarji:

Izgubljena. 8. januar 2009 ob 11:26  

Pa mislim, da se v današnjih časih nikakor ne da izgubit stikov - zahvaljujoč tehnologiji - kljub temu, da si na drugem koncu sveta :)

Glista Fashionista 8. januar 2009 ob 15:55  

Res je, Vađajna, ampak bo pa drugače. Ne bo več tako, kot je bilo, kar pa še ne pomeni, da ne bo lepo, a ne? :) Jao, sm filozofska to leto :P

Zdaj pa moraš še "tagat" fotke. A ti si una v rdečih hlačah? :)

Bimmer Girl 8. januar 2009 ob 16:14  

Leto 2009 bo boljše :)

Cmok cmok na ličku - ker v grlo ne spada;) :*

PETRUŠKA 8. januar 2009 ob 22:58  

Joj, približno vem, kako ti je... Ko sem se jaz po 20. letih odselila, sem pustila srce tam, pa nisem imela tako najboljših punc tam... A še vedno pogrešam moj blok in se nikakor ne navadim na življenje tukaj...
No, približno vem, kakšna praznina nastane na obeh straneh in kakšen je ta cmok v grlu...

Katja 13. januar 2009 ob 19:27  

Jap, tako je - nikoli več ne bo, kot je bilo ... ::))

Ne, jaz nisem v rdečih hlačah. hehe. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP