torek, 13. januar 2009

Odbojka

Nedelje so namenjene odbojki. Itak. Preteklo nedeljo je bilo seveda temu tudi tako. Itak. Ampak ker so imeli fantje tekmo, smo punce ostale same. Bonny pravi, da ni boljšega kot prazna telovadnica.

Pa poglejmo:

Vaja številka 1: Nogo gor za ogrevanje.

Vaja številka 2: Špaga ala Bonny.

Vaja številka 3: Lastovka ala Bonny.

Vaja številka 4: Pejmo na drog! (Hmm, le kako bi to izvedli?)

Je rekla Barby: "Poglej, kako se pleza!"


Mi vse: "Aaaaaa ..."
Je rekla Barby: "Pejmo zdej na tisto pijačo!"


Je rekla Bonny: "STOP! Jaz znam pa tole!"

Odlično! Telovadnica je res zakon! :)
In smo šle.

Bonny, ne bit huda. Kot sredstvo podkupnine ti ponujam roza pujska ali belo muco.
Redka primerka. Zelo redka.
Praktično si prva, ki ji dovolim, da ima to strašno kul zadevo na mobitelu.


6 komentarji:

Ana 13. januar 2009 ob 19:52  

Zakaj se mi zdi, da na vse sportne zadeve vecinoma vsi hodimo vecinoma samo zato, da gremo potem lahko na pijaco? ;)

Bonny 13. januar 2009 ob 19:57  

LOOOOL, v resnici nisem tolk nesposobna, kot zgledam na slikah:P!

Pa tud tista špaga je bla čist na tleh, samo K. me ni ujela v danem trenutku:P ...

Katja 13. januar 2009 ob 20:29  

@A: Neee, mi res igramo dve uri odbojko. :) Pol gremo pa za dve uri na pijačo. Temu se reče nedeljski maraton.

@B: Sej lastovka je prav lepa. Pri špagi sem pa hotla napisat, da si jo nardila do konca, ja ... hahaha ... :)

Bimmer Girl 14. januar 2009 ob 00:27  

Ahahaha, mi pa nimamo takšnega ogrevanja. Se raje kar z žogo začnemo ogrevat :)

Btw, tud pr nas pol pijača traja dlje kot trening :D

Ana 14. januar 2009 ob 14:57  

JOOOJJJ, KAJ SEM ZAMUDILA!

Izgubljena. 14. januar 2009 ob 23:20  

:D:D Torej tud neodbojka-nedelja lahko izpade zlo športno :)) .

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP