petek, 17. oktober 2008

Jesensko vreme

Jutranja vožnja v Domžale in nazaj zna biti precej stresna, če močno dežuje. Posledično pač človek bolj slabo vidi. Čeprav v intervalih močno sveti - se bliska in grmi. Zaradi obilnega dežja je na cesti ogromno listja. Ampak res ogromno. Kot bi vozil po gozdu. In moj bistri spomin kaj hitro poveže pretekle dogodke (npr. kako sva z B. v dežju komaj prevozili ovinek, še zdaj se mi tresejo hlače, ko pomislim, hahaha) in seveda moja noga nežno pritiska na pedalke (wtf?) in se zato po polžje le uspemo pritovoriti do civilizacije. Naša cesta ni od muh. Sicer so pa danes razmere povsod bolj slabe. Vsaj če upoštevam dejstvo, da sem se umikala gasilcem in policajem. In niso šli vsi v isto smer. Seveda pa ugotavljam, da moja očesna prilagoditev nima več programa za slabo vreme, zato se oči trudijo in trudijo ... Vseeno sem srečno prispela domov. Mami sem zjutraj rekla, da danes itak ne bo gužve, ker bodo ljudje zaradi vremena ostali doma. A res dejansko kdo zaradi takega vremena ostane doma? Me prav zanima.

Dobre novice tedna:
1. Imam nove čevlje (da vidimo, če zdržijo v dežju).
2. Spet bom delala kot prostovoljka. Tepem se po glavi, ker ne znam reči NE! Mislim, da nujno rabim vikend paket seminarja, kako nekomu reči ne. :) Ampak kaj naj? Če me kličejo cel teden, vsak dan brez izjeme in lepo prosijo. Sem postavila samo eno uro in en dan v tednu (ko grem tja direkt s faksa) in so mi seveda v sekundi našli otroka, ki ima takrat čas. AnaR, sem neumna, kaj?
3. In opa - dobila sem čisto svoj projekt. Nimam pojma, kako naj bi to izgledalo. Nimam pojma, kaj bom počela. Nimam pojma, kdaj bo to. Bom še poročala ...

Zdaj se pa odpravljam na obisk. Najlažje je tako deževno dopoldne izkoristiti za čvekanje in delanje nič pametnega. Oh, vikenddddd ...


8 komentarji:

PETRUŠKA 17. oktober 2008 ob 11:49  

Ja, gužva... Sara je tudi danes ostala doma, a ne toliko zaradi dežja kot zaradi nočnih žurk, ki so nama podaljšale spanec.
Tam pri vas je moralo bit pa itak noro, ker je šel ves promet s Trojan naokoli zaradi tiste nesreče...
Ko boš pripravljena in dovolj jezna na vse, boš rekla NE. Pač, karakter, sem bila sama na tem celih 23 let...(Samo upaj, da bo kmalu!)

Pozdravčke!

Nihljaj 17. oktober 2008 ob 13:27  

Všeč mi je novo ozadje tvojega bloga ;)

Bimmer Girl 17. oktober 2008 ob 13:33  

Brezdelje ubija, tko da se ne sekiraj ;)

Bimmer Girl 17. oktober 2008 ob 13:34  

PS: Moj blog je zaklenjen, ker je v predelavi :)

Ana 17. oktober 2008 ob 22:38  

Joj, Katja, spet si se zastrikala za eno solsko leto. Moras rect, da mas tri sluzbe itd.

Sam sej vem, ce B. ne bi sel v srednjo solo takrat, bi tut jest se vedno pridno hodila tja. Sam midva sva pol itak skos na sprehod hodila, ker v soli ni mel vec problemov.

Sej bo, sej je samo enkrat na teden ena ura... Pozdravi jih, ko gres tja, se posebej, ce vidis B.

Izgubljena. 18. oktober 2008 ob 22:26  

Uf, uf, nova podoba:).. Lepa in nežna:) - like it!

storyteller 19. oktober 2008 ob 00:40  

Kje pa si prostovoljka? Zadnje čase me spreletava, da bi bila (malo bolj) družbeno koristna :)

Katja 20. oktober 2008 ob 09:26  

@Z: Jaz sem imela kar srečo. Sem šla ob takih urah, da ni bilo pretirane gužve. Oh, ne vem, če bom kdaj taka ... me bo moglo enkrat nekaj pošteno izučiti. :)

@N: Tenkju.

@A: Hehe. A res? Jaaa, čakamo, da bo odklenjen.

@A: Ja, saj vem ... bom, bom. Bomo videli, kako bo letos. V končni fazi pa res ... saj je samo ena ura na teden. :)

@V: Hvalaaa.

@ST: Na enem mladinskem središču v Lj. Sicer fino, ampak zdej sem že uf ... pet let pa imam kar dovolj. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP